dissabte, 8 de novembre del 2008

Tal com jo creia (My Way. Sinatra)

Amic, el meu final
ja és aquí, veig com s'acosta;
però el meu darrer teló
el tancaré amb la meva història.
He vist i he viscut,
molt plenament, moltes grans coses.
I és més, sempre he actuat
tal com jo creia.

Ja ho saps, també he patit,
però no vull pas parlar de penes.
Jo mai no he fet res
que no volgués ni en tingués ganes.
Tot pas que he avançat
sempre ha estat premeditat.
I és més, sempre he actuat
tal com jo creia.

També és cert,
prou bé que ho saps,
que he fet errors, i de ben grans;
però els he afrontat sense encobrir
ni amagar el meu pas fals,
i m'he alçat i he seguit fent
el que jo creia.

Amor, humor i plor,
derrota i també victòria.
I jo m'ho miro tot
sense plorar amb ulls ben dolços.
Pensar que tot això
jo ho he viscut, sense amagar-me.
Oh, no! Sempre he actuat
tal com jo creia.

I és que si algú, ja al seu final
no és capaç de dir el que sent,
què és realment el que ha après,
si ni llavors pot parlar clar?
Jo he viscut, per bé i per mal,
tal com jo creia.


(Trad. Anna Brasó)