diumenge, 9 de novembre del 2008

Petites grans coses de ciutat (versió de My Favorite Things. The Sound of Music)

Nens a la plaça jugant a pilota,
músics que toquen al metro a les rambles,
mims que fan riure i aturen la gent,
sempre que hi penso em sento tan bé.

Contes d'espases rondalles i faules,
un llibre antic, un mail, una carta,
entrades barates per un musical,
sempre que hi penso se'm passen els mals.

Quan em sento mig perduda
quan em fa mal tot,
pensar en les petites grans coses que veig
fa que em trobi molt més bé.

Vells amb la pipa fent timbes de cartes,
joves que corren, cotxets amb les mares,
gent que s'aixeca lluitant pel demà,
coses petites que em fan esclatar.

Quan em sento mig perduda
quan em fa mal tot,
pensar en les petites grans coses que veig
fa que em trobi molt més bé.